پشتوانه مردمی، رمز ماندگاری نظام است
کد خبر: 3862813
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

پشتوانه مردمی، رمز ماندگاری نظام است

گروه سیاسی ــ رئیس عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رمز ماندگاری نظام برخورداری حکومت از پشتوانه مردمی است، گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد جدایی بین رهبر و مردم است.

پشتوانه مردمی، رمز ماندگاری نظام است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر تکاور 58 شاهرود، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز، 18 آذر در جمع کارکنان این قرارگاه با بیان اینکه یکی از راه‌های نصرت دین خدا، در صحنه بودن مردم طی بحران‌های سیاسی و اجتماعی است، گفت: مردم علی‌رغم همه گلایه‌مندی‌ها در شرایط حساس حضور دارند.

وی ادامه داد: این مردم زمانی که احساس کنند رهبر به حضور آن‌ها نیازمند است پای کار آمده و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند، مردم نقطه قوت نظام هستند و طی این ۴۰ سال گذشته به خاطر همین پشتوانه سرپا ایستاده و روز به روز موفقیت‌های نظام رو به افزایش است.

حسنی با تأکید بر اینکه باید رفتار خائنانه دشمن را رصد و به اطلاع مردم رسانید، متذکر شد: دنیا امروز این را فهمیده که نقطه قوت حکومت ایران بودن مردم پشت نظام است که در این راستا تلاش دارد تا بین رهبری و مردم جدایی ایجاد کند اما باید بداند ملت ایران هیچ‌گاه گزینه ذلت را انتخاب نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha