‌برنامه‌های جامعة‌الزهرا(س) در هفته پژوهش
کد خبر: 3862855
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

‌برنامه‌های جامعة‌الزهرا(س) در هفته پژوهش

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاونت پژوهش جامعة‌الزهرا(س) با هدف توسعه، تعمیق فرهنگ پژوهش و ارتقای سطح علمی پژوهشی طلاب، پژوهشگران و اساتید برنامه‌های ویژه‌ای همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ معاونت پژوهش جامعة‌الزهرا(س) با هدف توسعه، تعمیق فرهنگ پژوهش و ارتقای سطح علمی پژوهشی طلاب، پژوهشگران و اساتید برنامه‌های ویژه‌ای متناسب با نیازهای پژوهشی را از روز شنبه، 23 آذرماه همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌کند.
نشست علمی پژوهشی «شیوه‌های مواجهه با مشکلات اخلاقی و رفتاری کودکان و نوجوانان» شنبه، ۲۳ آذرماه، ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر اخوی، رئیس مرکز مشاوره جامعة‌الزهرا(س) در پژوهشگاه حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
مراسم بزرگداشت هفته پژوهش روز یکشنبه، ۲۴ آذرماه، ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ همزمان با درس اخلاق اساتید و طلاب جامعة‌الزهرا(س) در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه «آشنایی با پژوهان؛ نرم‌افزار کتابخوان همراه» در روز دوشنبه، ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور دانش‌پژوه از دیگر برنامه‌های این معاونت است.
کارگاه «مهارت‌افزایی پژوهشی در محیط وب (پیشرفته)» از دیگر برنامه‌های معاونت در هفته پژوهش است که سیدمحمد موسوی در روز ۲۶ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۲ به آموزش این مهارت می‌پردازد.
برگزاری نشست علمی ــ پژوهشی «نسبت آینده فضای مجازی با آینده انقلاب اسلامی» با سخنرانی احمد کوهی و نشست علمی ــ پژوهشی «نقش علم اصول در تفسیر قرآن کریم» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدصادق محمدی از دیگر برنامه‌های این هفته است که به ترتیب روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در کارگاه‌های پژوهشی می‌توانند تا ۲۱ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ با شماره ۳۲۱۱۲۴۸۴ تماس بگیرند.
مریم بشیری
انتهای پیام
captcha