۳۳۰ حافظ قرآن کریم در میبد تجلیل شدند
کد خبر: 3862886
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

۳۳۰ حافظ قرآن کریم در میبد تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول طرح حفظ قرآن موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه (س) میبد از تجلیل 330 حافظ قرآن کریم این شهرستان خبر داد.

۳۳۰ حافظ قرآن کریم در میبد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، صدا وسیمای یزد نوشت: حجت الاسلام حسینی‌زاده، مسئول طرح حفظ قرآن موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه (س) میبد 18 آذرماه درحاشیه مراسم تجلیل از حافظان قران درمیبد اظهار کرد: موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه (س) با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت درحال حاضر ۲۰ مرکز قرآنی را درشهرستان میبد زیرپوشش خود دارد.

حسینی زاده افزود: در این 20 سال بیش از هزار حافظ قرآن را درشهرستان میبد تربیت شده اند که از این تعداد بیش از ۱۵۰ نفر حافظ کل قران هستند.

مدیرطرح حفظ قرآن موسسه قرآنی حضرت معصومه (س) میبد روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و تفسیر و توشیح را از برنامه‌های این موسسه برشمرد و گفت: درطول سال بیش از ۳ هزار قرآن آموز را در کلاس‌های قرآن تربیت می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی زاده با بیان اینکه دراین موسسه حدود ۲۰۰ مدیر و مربی معلم قرآنی فعالیت دارند گفت: درطول یکسال بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه فعالیت‌های قرآنی داریم و فعالان در این موسسه به طور میانگین در مجموع در ماه 100 میلیون تومان دستمزد می‌گیرند.

وی بیان کرد: این موسسه از یک کلاس ازسال ۱۳۷۵ امروز به بیش از ۲۰۰ کلاس و ۳ هزار نفر رسیده است که برای این قرآن آموزان در تابستان هم برنامه‌های مختلف قرآنی و تفریحی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha