ارسال ۴۱۵ اثر به سوگواره عکس «ما رأیت الا جمیلا» در کوهدشت
کد خبر: 3862904
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

ارسال ۴۱۵ اثر به سوگواره عکس «ما رأیت الا جمیلا» در کوهدشت

گروه فرهنگی ــ ۴۱۵ اثر شامل ۵۸ اثر در قالب حرفه‌ای و ۳۵۷ اثر در قالب غیرحرفه‌ای به دبیرخانه سوگواره استانی عکس «ما رأیت الا جمیلا» در کوهدشت ارسال شد.

ارسال 415 اثر به سوگواره استانی عکس «ما رأیت الاجمیلا» در کوهدشتبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، هجدهم آذرماه با حضور امام‌ جمعه کوهدشت و جمعی از مسئولان شهرستانی مراسم اختتامیه سوگواره استانی عکس «ما رأیت الا جمیلا» در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) کوهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت در این مراسم اظهار کرد: اگر وجود مقدس حضرت امیرالمؤمنین(ع) و فرزندان بزرگوار ایشان نبود، دین دست‌خوش تحریف می‌شد.

وی اشاره‌ای به نظریه اسلام خلافتی و امامتی داشت و افزود: مقام اهل‌بیت(ع) بسیار رفیع است، اگر خط امامت را از اسلام جدا کنیم چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

امام‌ جمعه کوهدشت ضمن تشکر از فعالیت فرهنگی مؤسسه «به بانو» و حوزه علمیه خواهران کوهدشت، اضافه کرد: با توجه به این‌که انتخابات نزدیک است، بایستی عدالت نسبی، تقوا و اخلاص را سرلوحه عمل قرار دهیم، اهل‌بیت(ع) خود را مدیون احدالناسی نکردند.

بنا بر این گزارش، این سوگواره در دو بخش دوربین حرفه‌ای و دوربین موبایل برگزار شده است که 58 اثر در قالب حرفه‌ای و 357 اثر در قالب غیرحرفه‌ای به دبیرخانه سوگواره واقع در مؤسسه «به بانو» ارسال ‌شده است که حمید آدمی، محمدحسین درویشی، سیدمحسن قاسمی و سیدنیما موسوی در قالب حرفه‌ای و جواد احمدی رودی، طاهره امرایی، راضیه رستمی و الهام کرمی در قالب عکاسی با موبایل برگزیده شناخته شدند.

یادآور می‎شود، فرهنگ عزاداری، نماز ظهرعاشوراء، هنر در عزاداری‌های محرم، عزاداری و مشارکت‌های اجتماعی، محرم و خانواده، محرم و کودک، محرم و فرهنگ حجاب و عفاف، محرم و مسجد و آئین‌های سنتی عزاداری لرستان از محورهای این سوگواره است که به‌همت مؤسسه فرهنگی، هنری، اجتماعی به بانو و مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) کوهدشت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha