فراخوان سومین دوره مسابقات «فرازهای آسمانی» اعلام شد
کد خبر: 3863341
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

فراخوان سومین دوره مسابقات «فرازهای آسمانی» اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فراخوان سومین دوره مسابقات قرآنی «فرازهای آسمانی» از سوی دارالقرآن شهید علیزاده استان البرز اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ از سوی دارالقرآن شهید علیزاده استان البرز، فراخوان سومین دوره مسابقات قرآنی «فرازهای آسمانی» اعلام شد. این مسابقات در دو مرحله مقدماتی(غیر حضوری) و فینال(حضوری) برگزار می‌شود.

قاریان ممتاز نوجوان زیر 16 سال برای شرکت در دوره مقدماتی مسابقات می‌توانند از سراسر کشور فرازهایی از تلاوت خود را(کمتر از دو دقیقه) به صورت صوتی و با استفاده از پیام‌رسان‌های واتس‌آپ، سروش، ایتا و یا تلگرام به شماره 09108922443 ارسال کنند.

قاریان نوجوان تا پایان دی‌ماه سال جاری فرصت دارند فرازهای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. مرحله پایانی(فینال) مسابقات نیز در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و از نفراتی که حد نصاب لازم را کسب کنند، برای حضور و تلاوت در مرحله فینال دعوت خواهد شد.

همچنین، سومین دوره مسابقات فرازهای آسمانی با رویکرد جدید نسبت به دو دوره قبل، در سطح کشوری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال دارالقرآن شهید علیزاده به نشانی qoranalizadeh@ در پیام‌رسان‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن 09192637249(مدیر اجرایی محافل و مسابقات دارالقرآن) تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha