مواضع علمای دینی موجب خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان دین شده است
کد خبر: 3863643
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

مواضع علمای دینی موجب خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان دین شده است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: مواضع و روشنگری علمای دینی در طول تاریخ، بسیاری از دسیسه‌های دشمنان دین و نظام را خنثی کرده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس امروز، 21 آذرماه دیدار و عیادت از ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه شهرستان مریوان، ضمن آرزوی بهبودی برای این عالم دینی، اظهار کرد: تلاش‌های همیشگی‌ ماموستایان دینی از جمله ماموستا شیرزادی در روشنگری، بصیرت‌افزایی، رفع شبهات در جامعه و دفاع از اسلام و نظام همواره بی‌نظیر و مثال‌زدنی بوده است.
وی با اشاره به اینکه کردستان مظهر و دیار وحدت تسنن و تشیع ایران اسلامی است، افزود: مواضع و روشنگری علمای دینی در طول تاریخ، بسیاری از دسیسه‌های دشمنان دین و نظام را خنثی کرده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس، با بیان اینکه جامعه روحانیون همواره پرچم‌داران بصیرت‌افزایی جامعه بوده‌اند، عنوان کرد: روحانیون و ماموستایان دینی نقش خطیری در آگاهی‌بخشی مردم در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان داشته‌اند.
وی با بیان اینکه وحدت عامل اصلی اقتدار امروز ایران با وجود هجمه‌های گسترده دشمنان است، یادآور شد: وحدت عامل اصلی عزت هرجامعه‌ایست و باید در حفظ این گوهر گرانبها همواره تلاش کرد.

انتهای پیام
captcha