بیانیه گام دوم انقلاب؛ بازگشت به مکتب اسلام
کد خبر: 3863696
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

بیانیه گام دوم انقلاب؛ بازگشت به مکتب اسلام

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، بیانه گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز بازگشت به مکتب نورانی اسلام دانست و گفت: این بیانیه یک اطلاعیه و یا پیام معمولی نیست بلکه خط مشیی، برای آینده کشورمان مبتنی بر مکتب اسلام است.

بیانه گام دوم انقلاب؛ بازگشت به مکتب اسلامبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز روز پجشنبه، 21 آذرماه در همایش تبیین معارف انقلاب اسلامی، بیانه گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز بازگشت به مکتب نورانی اسلام دانست و گفت: این بیانیه یک اطلاعیه و یا پیام معمولی نیست بلکه خط مشیی، برای آینده کشورمان مبتنی بر مکتب اسلام است.
وی افزود: حقیقت انقلاب اسلامی در بیانه گام دوم رهبر انقلاب، روشن شده است.
امام جمعه تبریز مردم سالاری و التزام به شریعت اسلامی را دو پایه مهم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: اگر این دو پایه مهم انقلاب در جامعه به طور کامل اجرا شود هم آزادی فردی و هم آزادی ملی تامین می شود.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه حمایت از مظلومان و مستضعفان فلسفه اصلی انقلاب اسلامی است گفت: انقلاب اسلامی روحیه ظلم ستیز دارد و برای رهایی بخشیدن مظلومان از ظالمان تلاش می کند.
وی مکتب امام خمینی (ره) را مکتب انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب ما هم بر همین مکتب استوار بوده و خواهد بود.

انتهای پیام
captcha