ایستگاه‌های بی‌آرتی تبریز برای معلولان مناسب‌سازی می‌شوند
کد خبر: 3863698
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

ایستگاه‌های بی‌آرتی تبریز برای معلولان مناسب‌سازی می‌شوند

گروه اجتماعی ــ شهردار منطقه یک تبریز، از آغاز طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های بی‌آرتی برای استفاده معلولان خبر داد گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه و قرارگیری در بخش‌های مهم شهر اجرای طرح‌های مناسب‌سازی ایستگاه‌‌ها برای استفاده معلولان بسیار حائز اهمیت است.

آغاز طرح مناسب سازی ایستگاه های بی‌آرتی تبریز برای استفاده معلولان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا پاک نهاد، شهردار منطقه یک تبریز روز پنجشنبه، 21 آذرماه از آغاز طرح مناسب سازی ایستگاه های بی آر تی برای استفاده معلولان خبر داد گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه و قرارگیری در بخش‌های مهم شهر اجرای طرح‌های مناسب سازی ایستگاه های ویژه بی آرتی برای استفاده معلولان بسیار حائز اهمیت بوده و به عنوان یکی از پروژه‌های مهم منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اقدامات انجام یافته برای مناسب سازی مسیرها براساس کارشناسی های معاونت فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک و بازدیدهای میدانی به همراه اعضاء کانون معلولان و درخواست های آنان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

شهردار منطقه یک تبریز، اظهار کرد: هم اکنون در چند مسیر منطقه از جمله ایستگاه های بی آر تی کلانترکوچه عملیات بهسازی رمپ ویژه معلولین آغاز و در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha