عیادت قاریان قرآن از «حسین هداوندخانی» + عکس
کد خبر: 3863853
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

عیادت قاریان قرآن از «حسین هداوندخانی» + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان با حضور در منزل حسین هداوندخانی که بیش از پنج سال است زندگی نباتی دارد برای بهبودی این قاری جوان کشورمان دعا کردند.

عیادت قاریان قرآن از «حسین هداوندخانی» + عکسبه گزارش ایکنا؛ جمعی از قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان شامگاه روز گذشته، 22 آذرماه با حضور در منزل یکی از جوانان قاری کشورمان که چند سالی است در بستر بیماری به سر می‌برد برای بهبود وضعیت وی دست به دعا شدند.

بر همین اساس در این دیدار احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی،‌ علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن، سعید پرویزی، قاری بین‌المللی، محسن قاسمی، مجتبی محمدبیگی و رسول تمجید سه نفر از قاریان ممتاز کشورمان ضمن حضور در این دیدار و عیادت از «حسین هداوندخانی» با برگزاری محفل انس با قرآن و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، برای بهبودی این قاری جوان دعا کردند.

حسین هداوندخانی،‌ از قرآن‌آموزان جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موسوی‌درچه‌ای طی سال‌های گذشته بوده است که مهرماه سال 1393 بر اثر سانحه تصادف و به دلیل آسیب شدید مغزی، به کما رفته وهم اکنون بیش از پنج سال است که زندگی نباتی دارد.

پیش از این گروه‌های دیگری از جامعه قرآنی به عیادت این جوان قرآنی رفته بودند. تیم خبری ایکنا نیز دی‌ماه سال 1394 با حضور در منزل این قاری ضمن عیادت از وی به تهیه گزارشی از وضعیت او پرداخت.(گزارش ایکنا را اینجا ببینید.)

انتهای پیام
captcha