مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی سازمان بهزیستی برگزار می‌شود
کد خبر: 3863951
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی سازمان بهزیستی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سازمان بهزیستی کشور طی محفل انس با قرآن از 12 نفر از نخبگان قرآنی این سازمان که در مسابقات بین‌المللی قرآن حائز رتبه شده‌اند، تجلیل خواهد کرد.

مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی سازمان بهزیستی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ مراسم تجلیل از نخبگان و برگزیدگان قرآنی دارای معلولیت و نابینای حائز رتبه در مسابقات بین‌المللی قرآن دوشنبه، 25 آذرماه، از سوی سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌‌شود.

در این مراسم که اجرای آن را عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان برعهده دارد، علاوه بر مدیران سازمان بهزیستی، مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، زهرا سعیدی، عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی و سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن نیز حضور خواهند داشت.

در ابتدای این برنامه امیدرضا رحیمی به تلاوت می‌پردازد و در ادامه آن نیز احمد دباغ، حافظ کل قرآن نیز آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت خواهد کرد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی سیدمحمدی،‌ مشاور رئیس و سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی به بیان سخنانی خواهد پرداخت.

اجرای گروه تواشیح گروه قمربنی هاشم از استان قم و تلاوت محمد بهرامی،‌ قاری نابینای لرستانی از دیگر بخش‌های این مراسم است. در ادامه نیز محمد نفریه،‌ معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به بیان سخنانی خواهد پرداخت.

تلاوت محمدجواد پناهی، قاری بین‌المللی کشور و سخنرانی وحید قبادی‌دانا،‌ رئیس سازمان بهزیستی کشور از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی است. پایان‌بخش این مراسم نیز اهدای لوح تقدیر و سپاس به 12 نفر از نخبگان سازمان بهزستی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha