تجلیل اورژانس تهران از شبکه قرآن و معارف سیما
کد خبر: 3863956
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

تجلیل اورژانس تهران از شبکه قرآن و معارف سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اورژانس تهران با ارسال تقدیرنامه‌ای از شبکه قرآن و معارف سیما در راستای برگزاری مسابقات قرآن این سازمان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا؛ پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور با ارسال تقدیرنامه‌ای از خدمات ارزشمند شبکه قرآن و معارف سیما در راستای برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان اورژانس کشور تقدیر و تشکر کرد.

در این تقدیرنامه که برای جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما صادر شده، آمده است: «قرآن کریم، حیات‌بخشی است که معارفش روشنگر دل‌ها و مشعل فروزان هدایت الهی است که بی‌شک تمسک به آن کتاب جاودانه و سراسر نور موجب افتخار و سعادت ابدی است.

انس با کلام الهی و آشنایی با معارف دل‌نشین این مشعل درخشان نعمت خداوندی است و چه زیباست سعی پویندگان مسیر قرآن و جویندگان معارف آن که سعادتمندانه بر سر خوان پرکرامت و نعمت بی‌نهایت وحی الهی نشسته و از سرچشمه زلال قرآن بهره‌مند می‌گردند.

به پاس خدمات ارزشمند شما در راستای برگزاری «دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان اورژانس کشور»، لازم می‌دانم تشکر و قدردانی خود را ابراز نموده و توفیق روزافزونتان در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحناله الفداء را از درگاه پروردگار یکتا مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha