نمایشگاه خوشنویسی نقش نیستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3863984
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

نمایشگاه خوشنویسی نقش نیستان برگزار می‌شود

گروه هنر ــ نمایشگاه خوشنویسی نقش نیستان مجموعه‌ای از آثار علی‌اشرف صندوق‌آبادی و جمع دیگری از خوشنویسان معاصر روز پنج‌شنبه، 28 آذرماه در مؤسسه صبا افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا، این نمایشگاه با سخنرانی استاد غلامحسین امیرخانی، رئیس انجمن خوشنویسان ایران و چهره ماندگار خوشنویسی ایرانی و حضور جمعی از اساتید برجسته کشور روز پنج‌شنبه 28 آذرماه ساعت 16 افتتاح خواهد شد و در این نمایشگاه تابلوهایی با مضامین آیات قرآن کریم و حِلیه‌های گوناگون( نوعی قطعه ‌نویسی مذهّب عمدتاً مشتمل بر وصف شمایل پیامبر(ص) و گاه امامان معصوم) در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

علی اشرف صندوق آبادی که مجموعه آثار وی در نمایشگاه «نقش نیستان» به نمایش در می‌آید، نایب رئیس و عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران است، او همچنین مؤسس و مدیر انجمن خوشنویسان ایلام بوده و داوری جشنواره‌های مختلف بین‌المللی، ملی، منطقه‌ای و استانی را در کارنامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه زمان در روز جمعه 29 آذرماه از ساعت 15 تا 20 و از تاریخ 30 آذرماه تا 5 دی‌ماه از ساعت 10 تا 18 به محل مؤسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا مراجعه‌ کنند.

 یادآور می‌شود، مؤسسه صبا در خیابان طالقانی، نرسیده به خیابان ولی‌عصر، خیابان برادران مظفر واقع شده است. 

نمایشگاه خوشنویسی نقش نیستان برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha