گام اداره پُست فارس در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3864160
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

گام اداره پُست فارس در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل پست فارس گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، واگذاری امور به بخش خصوصی و ارتقاء بهره‌وری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این مجموعه محقق شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محسن مفتح، مدیرکل پست فارس، 24 آذرماه در جمع شماری از فعالان اقتصادی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، واگذاری امور به بخش خصوصی و ارتقاء بهره‌وری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این مجموعه محقق شده است.
وی با بیان اینکه در قالب تفاهم‌نامه‌هایی با بخش خصوصی، زمینه اشتغال جوانان در این مجموعه فراهم شده است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت رشد اقتصادی محسوب می‌شود، در همین راستا پست فارس از ظرفیت‌های دست نخورده استفاده کرده تا زمینه اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری بیش از پیش فراهم شود.
مدیرکل پست فارس اظهار کرد: کار جدیدی را در حوزه اشتغال‌زایی، کسب‌وکار، اینترنتی و توانمندسازی بخش خصوصی در استان فارس آغاز کرده‌ایم و تلاش می‌شود این مهم در تمام استان فراگیر شود.
مفتح ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مردمی است و ما این سیاست در استان فارس را بر محور هم‌گرایی، هم‌افزایی، توانمندسازی برای تعالی اقتصادی با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی اجرا می‌کنیم.
وی بیان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری و برنامه‌های محوری پست، الحمدالله بخش خصوصی همراه و در صحنه است.
نرگس زارعی
انتهای پیام
captcha