محفل قرآنی «طنین نور» در مشهد
کد خبر: 3864185
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

محفل قرآنی «طنین نور» در مشهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ دهمین محفل قرآنی «طنین نور» به میزبانی جلسه قرآن نورالثقلین با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری در مسجد المهدی(عج) مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این مراسم قرآنی که 23 آذرماه با حضور محمد حسندخت مشهدی، محمدصادق علمی، جعفر عرفانیان و دیگر اساتید قرآنی مشهد مقدس برگزار شد، مرتضی ریحانی، سجاد رحمتی، محمدرضا عزیزآبادی، محسن احمدیانفر، سیدمهدی قاسمی شهری و سینا صفای نیکو از قاریان ممتاز جوان و نوجوان کشوری به تلاوت قرآن پرداختند و حامد حیدریان، کارشناس طب، تغدیه و بهداشت در خصوص سلامت و بهداشت شخصی در جهت پیشگیری از امراض و بیماری‌ها، مطالبی را بیان کرد.
در ادامه محسن امامی کشفی، مفسر قرآن و متخصص صوت و لحن قرآن کریم ضمن بیان نکات صوت و لحنی به ارائه نکات اخلاقی پرداخت و گفت: غرور و خودشیفتگی مانعی بزرگ برای رشد و شکوفایی قرآن‌آموزان است. انسان مغرور در دایره محبت خداوند جایی ندارد؛ بایستی از آفت غرور و کبر دوری کرد.
مرثیه‌سرایی، تلاوت مختار دهقان، قاری ممتاز و بین‌المللی، تجلیل از قاریان و اساتید قرآنی و خادمان جلسه قرآن نورالثقلین پایان‌بخش این محفل معنوی بود.

ابراهیم الهی

انتهای پیام
captcha