همایش «وحدت حوزه و دانشگاه» در ملایر برگزار شد
کد خبر: 3864467
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

همایش «وحدت حوزه و دانشگاه» در ملایر برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ همایش وحدت حوزه و دانشگاه با موضوع «نقش حوزه و دانشگاه در تبیین گام دوم انقلاب» به میزبانی دانشگاه ملایر برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همایش وحدت حوزه و دانشگاه با موضوع «نقش حوزه و دانشگاه در تبیین گام دوم انقلاب» یکشنبه، 24 آذرماه به میزبانی دانشگاه ملایر و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین برقراری، امام‌جمعه، قدرت‌اله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، اساتید حوزه و رؤسای دانشگاه‌های شهرستان برگزار شد.
ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این مراسم با اشاره به لزوم وحدت در جامعه، گفت: ما زمانی در کارها موفق خواهیم شد که برادری، همدلی و اتحاد وجود داشته باشد و خوشبختانه در شهرستان ملایر در حال حاضر چنین وضعیتی موجود است.
وی بیان کرد: اگر در گذشته دغدغه روز دانشجو را داشتیم، اکنون به برکت اساتید انقلابی دانشگاه‌ها و دفاتر نهاد نمایندگی دانشگاه‌ها، این دغدغه دیگر وجود ندارد.
ولدی ادامه داد: وقتی از ارتباط میان دانشگاه‌ها صحبت می‌شود این ارتباط بین دانشگاه ملایر و دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌ها بسیار عالی است و این دو دانشگاه در راستای گام دوم انقلاب در حوزه پژوهش و مسائل اقتصادی و ارتباط بین دانشگاه و صنعت نقش بسزایی داشته‌اند.
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری تبیین فرموده‌اند، ارزش دادن به سرمایه انسانی مستعد و کارآمد به ویژه به ۳۶ میلیون جوان، ۱۴ میلیون تحصیلکرده با تحصیلات عالیه و انبوه جوانان با روحیه انقلابی، مد‌نظر معظم له است.
وی اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی که دشمن بر علیه کشور ما شروع کرده است، اوضاع کشور ما بسیار متفاوت است و باید درک درستی از این اوضاع داشته باشیم و همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
امیر فرمایی
انتهای پیام
captcha