120 کودک یزدی مباحث مهدویت را فرا می‌گیرند
کد خبر: 3865268
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

120 کودک یزدی مباحث مهدویت را فرا می‌گیرند

گروه معارف ــ مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد با اشاره به کسب سه مجوز مهد کودک مهدوی توسط این موسسه گفت: در این مهدها 120 نونهال و کودک مباحث مهدویت را فرا می‌گیرند.

120 کودک یزدی مباحث مهدویت را فرا می‌گیرندبی‌بی شمسی حسینی، مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار‌ کرد: مؤسسه نور‌السماء، اولین مؤسسه در استان است که توانسته سه مجوز مهد کودک مهدوی را دریافت کند.

وی افزود: به یاری و توفیق خداوند متعال و با توجه به برگزاری دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی مهدوی که چندی پیش توسط این مؤسسه برگزارشد و با موفقیت به پایان رسید توانستم با تلاش و کوشش‌های بسیار، مجوز مهد‌های پیش‌دبستانی مهدوی را دریافت کنم.

حسینی ادامه داد: این مجوز برای سه مهد کودک و پیش دبستانی این مؤسسه از طرف شورای عالی حوزه‌های علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه دریافت شده است.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد تصریح‌ کرد: سومین مرکز پیش‌دبستانی مهدوی نورالسماء در محله نصرت‌آباد شاهدیه افتتاح شد که در این مرکز ۱۵نونهال مشغول به یادگیری مباحث مهدویت هستند‌ و البته مجوز مهد مهدوی از طرف حوزه علمیه دریافت و محتوای آموزشی این مهد از بنیاد مهدویت قم ارسال شده‌ است.

وی افزود: مجوز اول برای مهد و پیش‌دبستانی امین نورالجواد واقع در محله اسکان یزد است که هفته پیش افتتاحیه آن با حضور ۳۵ نونهال برگزارشد و مجوز دوم برای مهد و پیش‌دبستانی امین نورالشمس با ۷۰ نونهال واقع در امامشهر است که پنج‌شنبه هفته گذشته برنامه افتتاحیه انجام شد.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد بیان کرد: ان‌شالله بتوانیم در اعتلای ارزش والای دین اسلام و مبحث مهدویت اقدامات خوبی را انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha