آیت‌الله سیستانی در شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری ندارد
کد خبر: 3865938
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

آیت‌الله سیستانی در شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری ندارد

گروه بین‌الملل ــ دفتر آیت‌الله سیستانی وجود هرگونه حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی منتسب به این مرجع عالیقدر را تکذیب و اعلام کرد که همه این حساب‌ها جعلی است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «روسیا الیوم»، به دنبال ایجاد حساب‌های کاربری متعدد در شبکه‌های اجتماعی منتسب به آیت‌الله‌العظمی سیستانی، مرجع شیعیان عراق، دفتر این مرجع عالیقدر امروز، اول دی ماه، در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: در شبکه اجتماعی تلگرام کانالی با عنوان «دفتر آیت‌الله سیستانی» برای پاسخ به سؤالات شرعی راه‌اندازی شده است. این کانال هیچ ارتباطی به دفتر این مرجع تقلید و سایت رسمی این دفتر در اینترنت نداشته و فتواها و اخبار نادرست را منتشر می‌کند.

این بیانیه افزوده است: ما به مؤمنان بزرگوار هشدار می‌دهیم که به اینگونه کانال‌ها اعتماد نکنند و آن‌ها را تحریم کنند. همچنین بار دیگر تأکید می‌کنیم که دفتر آیت‌الله سیستانی در شبکه‌های اجتماعی هیچ حساب کاربری ندارد و هر کانالی که از اسم ایشان سوء استفاده کرده، جعلی است و ارتباطی به ایشان ندارد.

در پایان این بیانیه تأکید شده است که دفتر آیت‌الله سیستانی جز سایت رسمی این دفتر به آدرس www.sistani.org هیچ صفحه‌ای در فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی ندارد.
انتهای پیام
captcha