انتصاب نخستین سفیر کویت در فلسطین
کد خبر: 3865949
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰

انتصاب نخستین سفیر کویت در فلسطین

گروه بین‌الملل ــ نخستین سفیر کویت در فلسطین، امروز، اول دی‌ماه، اعتبارنامه خود را به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تقدیم کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از بخش عربی خبرگزاری «آناتولی»، «عزیز الدیحانی» امروز، یکشنبه، به عنوان سفیر غیرمقیم کویت در فلسطین، اعتبارنامه خود را به محمود عباس تقدیم کرد و اعتبارنامه وی مورد پذیرش قرار گرفت.

الدیحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی کویت گفت: ارائه اعتبارنامه من به رئیس تشکیلات خودگردان، این پیام را از سوی کویت به تمام کشورهای جهان می‌رساند که فلسطین یک کشور عربی است و ما برای احقاق حق ملت فلسطین در کنار آنها خواهیم ایستاد.

وی بر عمق روابط میان کویت و فلسطین تأکید کرد و گفت: کشور کویت به طور کامل نسبت به اهمیت مسئله فلسطین ایمان دارد و به حمایت خود از ملت فلسطین ادامه خواهد داد.

الدیحانی که به عنوان سفیر کویت در اردن و سفیر غیرمقیم این کشور در فلسطین انتخاب شده است، روز شنبه،‌ 30 آذرماه، پس از اردن، به فلسطین سفر کرد.

دولت کویت در پایان ماه اکتبر (9 آبان) تصمیم خود مبنی بر تعیین الدیحانی به عنوان سفیر این کشور در فلسطین را اعلام کرد. این نخستین باری است که کویت سفیری در دولت فلسطین تعیین می‌کند.
انتهای پیام
captcha