تلاش شبکه تلویزیونی کودکان مسلمان کانادا برای تقویت هویت اسلامی
کد خبر: 3866575
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

تلاش شبکه تلویزیونی کودکان مسلمان کانادا برای تقویت هویت اسلامی

گروه بین‌الملل ـ بنیانگذاران شبکه تلویزیونی Muslim Kids TV در کانادا با اشاره به استقبال کودکان مسلمان از این شبکه، پرورش و تقویت هویت اسلامی نسل آینده مسلمانان این کشور را از جمله اهداف اصلی این شبکه عنوان کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مسلم لینک، Muslim Kids TV، که در ابتدا یک سایت پخش فیلم برای کودکان بود، پنج سال قبل از سوی یک زوج تازه‌ مسلمان به نام «عبدالرحمان میلو» و «فلوردلیزا دایریت» در کانادا تأسیس شد.
 
به گفته میلو،‌ یکی از اهداف مهم این شبکه تقویت هویت اسلامی کودکان از طریق معرفی الگوهای مناسب است. 
 
وی می‌گوید: ما همه چیز را مدیون والدین هستیم. من فکر می‌کنم آنها برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی که در این شبکه در دسترس است را ارزشمند یافته‌اند.

میلو می‌افزاید: پخش 24 ساعته برنامه‌ها در تمام طول هفته و قابلیت دسترسی در اینترنت، موبایل و تلویزیون‌های هوشمند باعث می‌شود استفاده از این شبکه برای والدین راحت باشد.
 
دایریت نیز که در تاسیس این شبکه مشارکت داشته، می‌گوید: کودکان همیشه در همه جنبه‌های خلاقانه برنامه‌های ما از قبیل نگارش متون، بازیگری، خواندن سرودها و خلق آثار هنری مشارکت می‌کنند. بسیار جالب است که می‌بینیم کودکان با شرکت در برنامه‌ها چقدر اعتماد به نفس پیدا می‌کنند.

وی می افزاید: در این شبکه، برنامه‌ها و انیمیشن‌هایی با موضوعات دینی، زندگی پیامبران، سرگرمی‌های اخلاق مدارانه، آموزش تعالیم اسلامی و برنامه‌های هنری برای کودکان بین 2 تا 12 سال پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha