معرفی رستوران‌های حلال برتر نیوزیلند‎ در وب‌سایت مالزیایی
کد خبر: 3867347
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

معرفی رستوران‌های حلال برتر نیوزیلند‎ در وب‌سایت مالزیایی

گروه بین‌الملل ــ یک وب‌سایت مالزیایی فهرستی از پنج رستوران برتر نیوزیلند را که غذای حلال ارائه می‌کنند، منتشر کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از Free Malaysia Today، این رستوران‌ها در پنج ‌شهر مختلف نیوزیلند قرار دارند و هر کدام غذاهای متفاوتی را به مشتریانی که مقید به اصول اسلامی هستند، ارائه می‌دهند.

«گریلز اند شیکز» (Grills and Shakes) واقع در شهر اوکلند در رتبه پنجم رستوران‌های حلال  قرار گرفته است. این رستوران لیست گسترده‌ای از غذاهای حلال را ارائه می‌دهد. منو این رستوران همچنین شامل بیش از 60 نوع میلک‌شیک با طعم‌هایی مانند نوتلا ، کارامل و کوکی است.

رتبه چهارم به رستوران «تکوئیتی سوپرت» (Te Kuiti Superette) در شهر همیلتون اختصاص یافته است. در این رستوران استیک حلال سرو می‌شود.

رستوران «گارودا تراک» (Garuda Truck) واقع در ولینگتون در رتبه سوم رستوران‌های حلال قرار دارد. این رستوران غذاهای محلی اندونزی و مالزی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

رستوران «موزائیک» (Mosaic) ‌که در رده دوم قرار دارد در شهر کرایست‌چرچ واقع شده و اولین رستوران در نیوزیلند است که غذاهای مراکشی طبخ می‌کند.

برترین رستوران حلال نیوزیلند هم در این فهرست، رستوران «اریکز فیش اند چیپس» (Erik’s Fish and Chips) در شهر کوئینزتاون است. این رستوران در منطقه کوهستانی کوئینزتاون قرار گرفته  و مشتریان علاوه بر خوردن غذا می‌توانند از جاذبه‌های زیبای طبیعی لذت ببرند.

در سال‌های اخیر کشورهای غیرمسلمان زیادی در جهان برای جذب گردشگران مسلمان به توسعه رستوران‌های حلال و فراهم کردن امکاناتی مثل نمازخانه و تفریحات حلال دست زده‌اند. 

نیوزیلند یکی از مقاصد توریستی گردشگران مسلمان‌ کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله مالزی،‌ اندونزی و برونئی است.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha