دشمن می‌داند با حضور حشدالشعبی جایی در منطقه ندارد
کد خبر: 3867812
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان:

دشمن می‌داند با حضور حشدالشعبی جایی در منطقه ندارد

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام مهدی فقیهی گفت: دشمنان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند این روزها دشمنان، حشدالشعبی را مورد حملات خود قرار می‌دهند چون با قدرت حشد‌الشعبی جایی در منطقه نخواهند داشت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: فتنه در قرآن به دو صورت تبیین شده که نمونه اول فتنه الهی و دیگری فتنه بشری است؛ در نمونه اول برای آزمایش حادث می‌شود لذا در سوره عنکبوت خداوند می‌فرماید که شما را مورد آزمایش قرار می‌دهم تا انسان‌های صادق مشخص شوند. خداوند هر سال ما را مورد امتحان قرار می‌دهد که این آزمایش در باب آگاهی، بصیرت و مشخص کردن انسان‌های ثابت‌قدم است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ادامه داد: فتنه بشری برای تغییر نظام حاکمه است، پس باید از آن پرهیز کنیم چون فتنه برای همگان خسارت در بر دارد؛ فتنه ظلم بوده و فتنه‌گر ظالم محسوب می‌شود.
 
وی بیان کرد: شاهد 10 فتنه در زمان‌های مختلف در ایران اسلامی طی سه دهه اول انقلاب بودیم که فتنه کردستان، غائله گنبد، فتنه سیستان، فتنه خوزستان، فتنه شریعتمداری، فتنه ملی‌گرایان و لیبرال‌ها، فتنه بنی‌صدر و... از جمله آنها بود اما آشکارترین فتنه در حقیقت، فتنه ۸۸ بود.
 
حجت‌الاسلام فقیهی تصریح کرد: فتنه ۸۸ نوعی کودتای مخملی بود که در اتاق فکر استکبار ترسیم شد؛ آنان در صدد بودند کودتای مخملی بعد از انتخابات اجرایی شود. فتنه‌گران تکرار کردند باید عده‌ای از خارج بیایند و بر انتخابات نظارت کنند در حالی که حضرت امام(ره) با تشکیل شورای نگهبان دست دشمنان را از این مهم کوتاه کرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: انقلاب اسلامی هرچه قدرتمند‌تر می‌شود در مقابل قدرت آمریکا رو به افول می‌رود. لذا در فتنه ۸۸ ملت ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری مشت محکمی به دهان دشمنان و یاوه‌گویان زدند؛ فتنه‌ای که آمریکا با تمام قوا آمده بود و حمایت سیاسی، بین‌المللی و رسانه‌ای را در آن شاهد بودیم.
 
وی اظهار کرد: دشمنان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند این روزها دشمنان، حشدالشعبی را مورد حملات خود قرار می‌دهند چون با قدرت حشد‌الشعبی جایی در منطقه نخواهند داشت. فتنه ۸۸ خط قرمز ماست، لذا در انتخابات آینده باید کاندیدی را انتخاب کنیم که خط قرمز او فتنه ۸۸ است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان کرد: در انتخابات باید اصل نظام برای ما مهم باشد، لذا کاندیدی انتخاب کنید که روحیه بسیجی داشته باشد، طعم فقر را چشیده باشد، مجلسی انتخاب کنید که اقتصاد را دگرگون کند و تکان دهد.
 
وی گفت: به کسی که با قرآن و ولایت است رأی بدهید؛ ما پیرو پیامبریم، باید حامی مظلومان باشیم چراکه برخی شعار جانم فدای ایران را سر دادند حتی لحظه‌ای برای دفاع از مرزها اقدام نکردند؛ این افراد لایق نمایندگی مردم ‌را ندارند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تأکید کرد: نهم دی یک رفراندوم التزام و پایبندی ملت به اصول اساسی انقلاب است که فتنه‌گران را نا‌امید می‌کند؛ لذا فتنه آبان‌ماه سال جاری در کمال بصیرت مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در لبیک به منویات مقام‌ معظم رهبری خاموش شد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha