حمله وحشیانه منجر به شهادت قهرمانان نبردهای پیروزی بر داعش شد
کد خبر: 3868593
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
آیت‌الله سیستانی:

حمله وحشیانه منجر به شهادت قهرمانان نبردهای پیروزی بر داعش شد

گروه بین‌الملل ــ آیت‌الله سیدعلی سیستانی، مرجعیت دینی عراق، حمله آمریکا به فرودگاه بغداد را که منجر به شهادت سردار سلیمانی و چند تن از مقامات حشدالشعبی شد، اقدامی وحشیانه دانست و شهدای این حادثه را قهرمانان میدان مبارزه با داعش خواند.

حمله وحشیانه منجر به شهادت قهرمانان نبردهای پیروزی بر داعش شدبه گزارش ایکنا؛ به نقل از السومریه نیوز، «عبدالمهدی الکربلائی» نماینده آیت‌الله سیستانی، متن مربوط به آخرین مواضع این مرجع دینی را در خطبه دوم نماز جمعه کربلا قرائت کرد.
 
در  متن بیانات مرجعیت دینی عراق آمده است:

حوادث در عراق سرعت گرفته و بحران‌ها رو به فزونی است و کشور سخت‌ترین دوره‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ از حملات به مواضع نیروهای عراقی در شهر القائم که به شهادت و مجروح شدن دهها نفر انجامید تا حوادث تاسف‌برانگیزی که بغداد در روزهای گذشته شاهد آن بوده است. از جمله این حوادث حمله وحشیانه به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد در شب گذشته بود که نقض حاکمیت عراق و بی احترامی به پیمان‌های بین‌المللی به شمار می‌رود. این حمله به شهادت چندین نفر از قهرمانان مبارزه علیه داعش و تروریسم انجامید.

این حوادث نشان می‌دهد که کشور در آینده با وضعیت دشواری روبرو خواهد بود؛ از این رو همه طرف‌ها را به خویشتنداری و رفتار حکیمانه دعوت می‌کنم.
 
انتهای پیام
captcha