اهتمام به عبودیت زمینه پرورش امثال شهید سلیمانی است
کد خبر: 3868706
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

اهتمام به عبودیت زمینه پرورش امثال شهید سلیمانی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در قزوین گفت: شهید سلیمانی پرورش‌یافته افکار و اندیشه‌های امام راحل‌(ره) بود، اگر کسی بخواهد راه این شهید را ادامه دهد باید انس با قرآن و اهتمام به عبودیت و بندگی داشته باشد، این‌ها زمینه پرورش امثال شهید سلیمانی است.

اهتمام به عبودیت زمینه پرورش امثال شهید سلیمانی است

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماينده ولی‌فقيه در استان و امام جمعه قزوين در گفت‌و‌گو با ايكنا، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: آمریکا به جز اقدامات تروریستی کار دیگری نمی‌کند، از ادامه این اقدامات نیز با اخراج آمریکا از منطقه جلوگیری خواهیم کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی پرورش‌یافته افکار و اندیشه‌های امام راحل‌ و مطیع فرمان ولی فقیه، اهل نماز، اهل ولایت و اهل قرآن بود، اگر کسی بخواهد راه این شهید را ادامه دهد باید ولایتمداری، انس با قرآن، اهتمام به عبودیت و بندگی داشته باشد، این‌ها زمینه پرورش امثال شهید سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به تحولات منطقه بعد از شهادت سردار سلیمانی، تأکید کرد: آمریکا مأیوس خواهد شد، خسارت‌ها و ضربه‌هایی که بعد از این به آمریکا وارد می‌شود به قدری است که به‌طور قطع این کشور ترجیح خواهد داد بساطش را از منطقه جمع کند، حضور آمریکا ضعیف خواهد شد و در مقابل نهضت و مقاومت اسلامی با جدیت و صلابت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: انتقام سخت را خواهيم دید، انتقام از این جنس است که پایگاه‌های آمریکا ديگر امن و امان نخواهد بود و صهیونیست‌ها دیگر روی خوش نخواهند دید، آمریکا از كار خود پشیمان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha