نگرانی اسرائیلی‌ها از پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی
کد خبر: 3868710
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

نگرانی اسرائیلی‌ها از پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی

گروه بین‌الملل ـ در پی ترور سردار سلیمانی و احساس نگرانی اسرائیلی‎ها از پاسخ انتقامجویانه ایران، ارتش رژیم صهیونیستی به صورت آماده باش درآمد.

گرانی اسرائیلی ها از پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری swissinfo.ch، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان مهم‌ترین هم‌پیمان آمریکا در خاورمیانه، پس از حمایت از جنایت ددمنشانه آمریکایی‌ها در حمله به کاروان الحشد الشعبی و ترور سردار سلیمانی، ارتش اسرائیل را به صورت آماده باش درآورد.

به همین منظور فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل به منظور بررسی وضعیت پس از ترور فرمانده سپاه قدس ایران و و برخی فرماندهان الحشدالشعبی گردهم آمدند.

رادیو ارتش اسرائیل نیز از آماده باش کامل ارتش اسرائیل خبر داد و اعلام کرد: نفتالی بنت، وزیر دفاع اسرائیل با فرماندهان ارتش و اطلاعات به منظور بررسی وضعیت نشست برگزار کرده است.

نتانیاهو در بیانیه‌ای تصریح کرد: همانطور که اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند، آمریکا نیز دقیقاً از همین حق برخوردار است.

وی در بخشی دیگر از این بیانیه مدعی شد: قاسم سلیمانی مسئول مرگ غیرنظامیان آمریکایی و بسیاری دیگر از مردم بی گناه است. او در حال طرح‌ریزی حملات بیشتری بود.

نتانیاهو همچنین در تمجیدِ اقدام جنایتکارانه شریک متجاوز خود در کاخ سفید، گفت که رئیس جمهور ترامپ به خاطر این اقدام سریع، مؤثر و قاطع شایسته احترام است.

وی در ادامه گفت که اسرائیل در نبرد آمریکا برای صلح، امنیت و دفاع از خود در کنار این کشور می‌ایستد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha