سردار سلیمانی مدافع شجاع مظلومان بود
کد خبر: 3869272
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

سردار سلیمانی مدافع شجاع مظلومان بود

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: سردار سلیمانی نماد عزت، غیرت، ایثار و مدافع شجاع مظلومان عالم و وطن بود و شهادتش بغضی عمیق را بر آحاد جامعه مستولی کرد.

سپهبد سلیمانی مدافع شجاع مظلومان عالم و وطن بودبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، روز گذشته، 14 دی‌ماه در دیدار با پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر اظهار کرد: نیات خالصانه این مرد بزرگ، مهر او را در دل و جان مردم ایران و امت اسلامی قرار داده بود و شهادتش بغضی عمیق را بر آحاد جامعه مستولی کرد؛ سردار شهید نماد عزت، غیرت، ایثار و مدافع شجاع مظلومان عالم و وطن بود.

دهشیری گفت: سردار سلیمانی ذخیره ای الهی برای این روزهای کشور بود که روح بلند وآسمانی او اسیر در جسم زمینی شده بود و برای شهادت و دیدار همرزمانش شهیدش سر از پا نمی شناخت و تلاش برای امنیت و حفظ استقلال این سرزمین و عزت امت اسلامی را سرلوحه خویش داشت.

وی یادآور شد: همانگونه که شهادت سیدالشهدای انقلاب اسلامی، یعنی شهید بهشتی کشور را در سالهای نخستین انقلاب و جنگ تحمیلی در برابر نفاق و دشمن متحد کرد، امروز نیز خون پاک و به ناحق ریخته سیدالشهدای جبهه مقاومت، یعنی سردار سلیمانی عزیز، یکدلی، اتحاد و انسجام را به نظام اسلامی و نیروی مقاومت هدیه خواهد داد.

این مقام قضایی ضمن تأکید بر انتقام سخت محور مقاومت از مسببان و بانیان این جنایت بزرگ، ابراز کرد: محل وقوع جُرم جنایکاران جای جِرم کثیف و پلیدشان خواهد شد و محور مقاومت به برکت خون شهید حاج قاسم و همرزمانش برای ابد منطقه را از وجود نحسشان پاک خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha