عصائب اهل‌الحق عراق: پاسخ ما به آمریکا کم‌تر از ایران نخواهد بود/ قدردانی نجباء
کد خبر: 3870279
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

عصائب اهل‌الحق عراق: پاسخ ما به آمریکا کم‌تر از ایران نخواهد بود/ قدردانی نجباء

کانون خبرنگاران نبأ ــ‌ «قیس الخزعلی»، دبیرکل عصائب اهل‌الحق عراق از فرارسیدن نوبت عراقی‌ها برای پاسخ دادن به ترور نائب‌‌رئیس الحشد الشعبی خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ «قیس الخزعلی»، دبیرکل عصائب اهل‌الحق عراق، امروز طی پستی در توئیتر، به پاسخ موشکی ایران علیه دو پایگاه نیروهای آمریکایی در الانبار و اربیل، واکنش نشان داد.

وی طی پستی در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت که ایران به اقدام آمریکا در ترور «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی سپاه قدس پاسخ داد و اکنون نوبت عراق است که به ترور «ابو مهدی المهندس» نائب‌رئیس الحشد الشعبی پاسخ دهد.

قدردانی مقاومت اسلامی نجباء

نصر الشَمّری، سخنگو و معاون دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در همین راستا گفت:‌ از کشور ایران برای هدف قرار دادن پایگاه‌‌های نیروهای شرور آمریکا در اراضی عراق به منظور گرفتن انتقام خون حاج قاسم سلیمانی که مهمان عزیز ما بود، قدردانی و تأکید می‌کنم این پاسخ، کمک‌ بزرگی برای بازگرداندن حاکمیت و اعتبار عراق محسوب می‌شود.

وی در ادامه به نیروهای نظامی آمریکا هشدار داد که «به هوش باشید! زیرا زمان خون‌خواهی شهید ابومهدی المهندس به دست ملت عراق و تا زمانی که آخرین نظامی شما از کشور اخراج شود، نزدیک است».

عصائب اهل‌الحق عراق: پاسخ ما به آمریکا کم‌تر از ایران نخواهد بود

 

انتهای پیام
captcha