برنامه ویژه جامعه قرآنی کشور به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی
کد خبر: 3870327
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

برنامه ویژه جامعه قرآنی کشور به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون اجرایی شورای عالی قرآن از اجرای برنامه ویژه جامعه قرآنی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

برنامه ویژه جامعه قرآنی کشور به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی

به گزارش ایکنا؛ در نشست کارگروه قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که روز گذشته، 17 دی‌ماه با حضور مسئولان و نمایندگان نهادهای عضو این کارگروه برگزار شد، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن از اجرای برنامه ویژه جامعه قرآنی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.
میرزاجانی بیان کرد: در جلسه‌ای که صبح روز 17 دی‌ماه در محل شورای عالی قرآن برگزار شد، به پیشنهاد حضار در این جلسه، قرار بر این شد که جامعه قرآنی به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی برنامه‌ای ویژه تدارک ببیند که این برنامه طی هفته آتی برگزار خواهد شد.
معاون اجرایی شورای عالی قرآن تصریح کرد: در این جلسه پیشنهاداتی همچون برگزاری محفل قرآنی ویژه با حضور اساتید و پیشکیوتان قرآنی کشور و ... مطرح شد که بنا بر این شد تا با ارزیابی پیشنهادات ارائه شده و بررسی دقیق ابعاد این برنامه، تصمیم‌‌گیری در رابطه با چگونگی اجرای این برنامه ویژه به جلسه روز شنبه جامعه قرآنی که روز شنبه، 21 دی‌ماه در سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود، موکول شود.
میرزاجانی در پایان اظهار کرد: اطلاعات دقیق در مورد عنوان این برنامه، محل برگزاری و چگونگی اجرای آن روز 21 دی‌ماه و پس از پایان جلسه تصمیم‌گیری در این مورد به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha