تمدن‌سازی نوین اسلامی؛ مهمترین هدف شهید سلیمانی
کد خبر: 3870510
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

تمدن‌سازی نوین اسلامی؛ مهمترین هدف شهید سلیمانی

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) در سمنان، با بیان اینکه تمام عمر بابرکت حاج قاسم سلیمانی با هدف راه تمدن‌سازی نوین اسلامی و خدمت به کشور گذشت، گفت: شهادت وی بار دیگر هیمنه آمریکا را در جهان فروریخت و اثبات کرد که نقشه‌های آن‌ها روبه‌رو شکست است.

تمدن سازی نوین اسلامی؛ مهمترین هدف شهید سلیمانی

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) در سمنان، عصر روز گذشته، 19 دی در جمع عزاداران شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه آمریکا با ترور شهید سلیمانی به دنبال قوی‌تر کردن خود در منطقه بود اظهار کرد: اما با این اقدام جنش مقاومت مستحکم‌تر از گذشته شد اما در حال حاضر به بن‌بست رسیده و راهی جز خروج از منطقه خاورمیانه پیش رو ندارد.

وی متذکر شد: شهید قاسم سلیمانی با تقویت محور مقاومت و ایجاد گروه‌هایی نظیر حشد الشعبی هسته‌های مقاومت را در منطقه شکل داد، اما این اقدام موجب پایان یافتن شرارت‌های گروه‌هایی نظیر داعش و همچنین نگرانی اسرائیل از حضور حزب‌الله در منطقه شد.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) در سمنان با اشاره به اینکه تمام عمر بابرکت حاج قاسم سلیمانی صرف تمدن‌سازی نوین اسلامی و خدمت به کشور گذشت، اظهار کرد: شهادت وی بار دیگر هیمنه آمریکا را در جهان فروریخت و اثبات کرد که نقشه‌های آن‌ها روبه‌رو شکست است و این کشور چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد.

دامغانی از بین بردن پایگاه عین‌الاسد توسط سپاه قدس را موفقیت بزرگی دانست که نصیب ایران شد و به آن‌ها اثبات کرد که توان رویارویی با نیروهای مسلح را ندارند که بر این اساس خروج آمریکا از منطقه خواست همه امت‌های مسلمان است و شهادت شهید سلیمانی به خوبی مواضع ضعف آمریکا را آشکار کرد و با توجه به اینکه درراه رسیدن به نقشه‌های خود ایشان را سد راهی می‌دیدند تصمیم بر ترور ایشان گرفتند.

انتهای پیام
captcha