دبیرکل نجباء: عراق دیگر برای آمریکایی‌ها امن نیست
کد خبر: 3870903
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

دبیرکل نجباء: عراق دیگر برای آمریکایی‌ها امن نیست

گروه بین‌الملل ــ دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء با حضور در منزل شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، گفت: به زودی انتقامی سخت از عاملان این اقدام تروریستی می‌گیریم. عراق دیگر برای آمریکایی‌ها امن نیست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مقاومت اسلامی نجباء، حجت‌الاسلام اکرم الکعبی، دبیرکل این جنبش، با حضور در منزل سردار قاسم سلیمانی، فرمانده شهید سپاه قدس، با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی خطاب به دختر سردار سلیمانی گفت: یک بار شما را با پدرتان در عراق دیدم. اگر به خاطر داشته باشید وقت افطار بود. خیلی برایم عجیب بود. از حاج قاسم پرسیدم چرا دخترت را در معرض خطر قرار داده و به عراق آورده‌ای؟ وی پاسخ داد دخترم خیلی به من وابسته است و اغلب وقت‌ها اصرار می‌کند که با من بیاید؛ بنابراین گاهی مجبور می‌شوم او را با خودم بیاورم.

الکعبی با اشاره به وعده جبهه مقاومت برای گرفتن انتقامی سخت از تروریست‌های آمریکایی، تصریح کرد: از خداوند می‌خواهم به شما صبر دهد. شما حق دارید خیلی به حاج قاسم افتخار کنید، ولی بسیار زود خبر انتقام پدرتان را خواهید شنید.

دبیرکل نجباء افزود: به اینجا آمدم تا به شما تسلیت بگویم و با شما عهد می‌بندم که عراق دیگر برای آمریکایی‌ها امن نخواهد بود.

الکعبی در پایان از خانواده این شهید خواست که برای پیروزی مقاومت در برابر دشمنان قسم‌خورده اسلام دعا کنند.

انتهای پیام
captcha