دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در فارس برگزار شد
کد خبر: 3870994
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در فارس برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس از برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن كریم ویژه بانوان در این استان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن كریم ویژه بانوان استان برگزار شد، گفت: این دوره طی روزهای 17 تا 21 دی‌ماه جاری در شیراز برگزار شد.
وی افزود: 40 نفر از بانوان قرآنی واجدالشرایط كه در آزمون‌های مربوطه شركت كرده بودند، توانستند در این كارگاه آموزشی 5 روزه كه در دارالقرآن آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز برگزار شد، مشاركت كنند.
جلالی بیان كرد: در این دوره آموزشی علی قاسمی، رئیس اداره امور قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن كریم و از استاد ستاد حفظ سازمان اوقاف و امور خیریه به تدریس پرداخت.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس یادآور شد: متقاضیان این دوره فایل سوره تلاوتی خود از سوره طلاق را ضبط كرده و به قم ارسال كردند و بعد از آن كه حدنصاب نمره را در آزمون‌های این دوره كسب كردند، در آزمون كتبی دوره شركت كردند.
وی با بیان اینكه آزمون كتبی از كتاب درست‌خوانی قرآن كریم اثر علی قاسمی برگزار شد،‌ گفت: متقاضیان در صورت قبولی در این آزمون توانستند در دوره شركت كنند و بعد از آن نیز به شركت‌كنندگان دوره گواهی معتبر از سازمان اوقاف و امور خیریه اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha