اعتراض مسلمانان به توئیت تمسخر‌آمیز و ضدایرانی ترامپ
کد خبر: 3871448
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

اعتراض مسلمانان به توئیت تمسخر‌آمیز و ضدایرانی ترامپ

گروه بین‌الملل ــ انتشار یک توئیت ضد ایرانی از سوی ترامپ، که در آن مسلمانان مورد تمسخر‌ قرار گرفته‌اند، اعتراض مسلمانان آمریکا را در پی داشته است.

 به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای روابط آمریکایی - اسلامی، این شورا در بیانیه‌ای بازتوئیت یک مطلب ضد‌ایرانی از سوی ترامپ را، که در آن اسلام و مسلمانان مورد تمسخر قرار گرفته‌اند، اقدامی اسلام‌هراسانه دانست که جامعه اسلامی و حتی سیک‌های آمریکا را با تهدید مواجه می‌کند.

در بیانیه این شورا آمده است: ترامپ مرتب اسلام و مسلمانان را با تبلیغات تعصب‌آمیز و انتصاب‌ها و سیاست‌های اسلام‌هراسانه خود مانند قانون منع سفر شهروندان چند کشور اسلامی به آمریکا هدف قرار داده است.

این بیانیه می‌افزاید: آمریکایی‌های پیرو همه ادیان و نژادهای مختلف باید در برابر این‌گونه تبلیغات نفرت‌پراکنانه علیه ادیان از سوی رئیس‌جمهور آمریکا اعتراض کنند. چنین تعصبی طبیعی نیست و هرگز نباید پذیرفته شود.
 
ترامپ در توئیتر خود که با اعتراض جامعه مسلمانان مواجه شده، تصویر فتوشاپی را از «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، با حجاب اسلامی و تصویر فتوشاپی را از «چاک شومر»، رهبر اقلیت سنا، در حالی که عمامه‌ای بر سر دارد منتشر کرده و در پایین این عکس نوشته شده است: دموکرات‌های فاسد حداکثر تلاش خود را برای نجات حکومت ایران به کار می‌گیرند.
 
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، از منتقدان ترور سردار سلیمانی، از فعالان اصلی طرح استیضاح وی هستند. 
 
انتهای پیام
captcha