طرح شهید سلیمانی اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه بود  
کد خبر: 3871920
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
معاون دبیرکل حزب‌الله:

طرح شهید سلیمانی اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه بود  

گروه بین‌الملل ــ شیخ نعیم قاسم با اشاره به اين كه اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه طرح شهید سلیمانی بود، گفت: دشمن بداند که پس از حاج قاسم، هزاران قاسم سلیمانی اندیشه او را دنبال می‌کنند و خونخواه او خواهند بود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «العهد»، شیخ نعیم قاسم، امروز، 25 دی‌ماه، در گفت‌وگو با این رسانه لبنانی تأکید کرد: ما در مرحله پایان دادن به حضور آمریکا در منطقه هستیم و این مسئله آثار زیادی را به دنبال خواهد داشت.
 
وی با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهید سردار سلیمانی افزود: تاریخ کهن و معاصر، تاکنون شاهد چنین حجمی از تشییع نبوده است، آنچه که در مناطق مختلف ایران رخ داد و میلیون‌ها نفر در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت کردند، بی‌نظیر بود.
 
نعیم قاسم با اشاره به اینکه قشر جوان، در مراسم تشییع سردار سلیمانی قشر غالب بود، گفت: این مراسم میلیونی بیانگر آن است که انقلاب اسلامی همچنان تازه است و در قلب مردم ایران قرار دارد.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله با بیان خاطره‌ای از حضور خود در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: در مسیر حرکت از محل اقامت خود تا دانشگاه تهران با جمعیت بسیار زیاد مردم و دوستداران سردار سلیمانی روبرو شدم که موجب طولانی شدن زمان رسیدن ما به محل تشییع شد.
 
وی درباره خانواده شهید سلیمانی و روحیه «سلیمانی» آنها و ادبیات استقبال آنان از عزاداران نیز گفت: نتایجی که از این واقعه می‌توان گرفت این است که با شهادت حاج قاسم، شعله انقلاب بار دیگر روشن شد، گویی که ما در آغاز این انقلاب قرار داریم و همه مردم برای مقابله با طاغوت به پا خاسته‌اند.
 
شیخ نعیم قاسم درباره آثار و ابعاد ترور شهید سلیمانی نیز اظهار کرد: این ترور وضعیت جدیدی را در منطقه به وجود آورد، وضعیت سرنگونی هیبت آمریکا که مقدمه‌ای برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است.
 
وی در پایان تأکید کرد: سردار قاسم سلیمانی فرمانده میدانی محور مقاومت بود و با ترور ایشان طرح آزادسازی منطقه از چنگال آمریکایی‌ها از بین نرفته است، بلکه با شدت و قدرت بیشتری ادامه دارد. دشمن بداند که پس از حاج قاسم، هزاران قاسم سلیمانی اندیشه او را دنبال می‌کنند و خونخواه او خواهند بود.

انتهای پیام
captcha