امنیت اصلی‌ترین نیاز کشور است
کد خبر: 3872222
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

امنیت اصلی‌ترین نیاز کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه سنندج امنیت را امر خطیر و اصلی‌ترین نیاز کشور دانست و گفت: دشمن امروز با توطئه جدیدی سعی در ایجاد تفرقه بین مردم دارد که ملت با حمایت خود از نیروهای نظامی و امنیتی این توطئه دشمن را نیز خنثی می‌کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام‌جمعه سنندج امروز، 27 دی‌ماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به اینکه نماز جمعه دانشگاه تربیت و یادگیری مسلمانان است، اظهار کرد: نماز جمعه به مسلمانان درس وحدت، یکپارچگی، همدلی، عدالت، مساوات و محبت را آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان افزود: مردم همیشه درصحنه استان کردستان مثل همیشه به یاری هم‌وطنان خود می‌شتابند و به‌زودی کاروان کمک‌های نقدی و غیر نقدی کردستان به این استان محروم کشور ارسال خواهد شد.

امام‌جمعه سنندج با اشاره به پیش‌قدم بودن مردم کردستان در حمایت از مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه افزود: امروز مردم سیل‌‌زده نیز دست یاری به‌سوی مردم مناطق مختلف کشور دراز کرده‌اند که انتظار داریم مردم استان کردستان با تمام توان خود از سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان حمایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سه حادثه ترور سردار سلیمانی، شهادت جمعی از هم‌وطنان در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی و شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در سانحه هواپیما گفت: این حوادث اخیر برای ملت ایران بسیار ناراحت‌کننده بوده و تمام ملت ایران را داغدار هم‌وطنانشان کرد.

وی امنیت را امر خطیر و اصلی‌ترین نیاز کشور دانست و یادآور شد: دشمن امروز با توطئه جدیدی سعی در ایجاد تفرقه بین مردم ایران دارد که ملت هوشیار ایران اسلامی با حمایت خود از نیروهای نظامی و امنیتی این توطئه دشمن را نیز خنثی می‌کنند.

یادآور می‌شود، در پایان نماز جمعه امروز، نمازگزاران سنندجی با راهپیمایی خود و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha