تمدید مهلت ثبت نام دوره تربیت معلم مهدالرضا در مؤسسه معراج
کد خبر: 3872372
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

تمدید مهلت ثبت نام دوره تربیت معلم مهدالرضا در مؤسسه معراج

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مهلت ثبت نام دوره تربیت معلم مهد‌الرضا از سوی مؤسسه معراج تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآن و عترت معراج شهرستان بجنورد، دوره تربیت معلم مهدالرضا را با حضور بانوان و آقایان در اسفند‌‌ماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار می‌کند.

از جمله شرایط حضور در این دوره، داشتن حداقل مدرک دیپلم و گواهی‌نامه دوره‌های تجوید مقدماتی برای علاقه‌مندان است.

طرح مهد‌الرضا از سوی آستان قدس رضوی ارائه شده که مجری برگزاری آن در شهرستان بجنورد، مؤسسه قرآن و عترت معراج است. این دوره آموزشی با هدف تربیت مربیان قرآن و آشنایی آنان با تربیت قرآنی کودکان ارائه می‌شود.

‌ثبت نام این دوره آموزشی که تا امروز، 28 دی‌ماه بود تا 10 بهمن‌ماه سال جاری تمدید شد.

منابع آموزشی این دوره شامل کتاب کار کودک 1 و 2 ، کتاب قرآن برای کودکان و جزوه آموزشی مهدالرضا است که از سوی اساتید مجرب آستان قدس رضوی ارائه می‌شود. در مهد الرضا آموزش روخوانی قرآن به روش قصه و بازی، آموزش نماز، حفظ سوره‌های کوچک قرآن، آشنایی اجمالی با سیره معصومین(ع) و آشنایی با مناسبت‌های ملی و مذهبی ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره و دریافت حد نصاب نمره، از سوی آستان قدس رضوی گواهی‌نامه دریافت می‌کنند و پس از پایان دوره، آستان در زمینه مربیگری از این نیروهای قرآنی بهره‌مند می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی بجنورد، خیابان کارگر، خیابان چمران، چمران 40، نبش کوچه شهید رضا شریفی مراجعه و یا با شماره 32211633 و 09360869018 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha