نخستین واکنش منصور هادی به حمله انصارالله  
کد خبر: 3872587
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

نخستین واکنش منصور هادی به حمله انصارالله  

گروه بین‌الملل ــ «منصور هادی»، رئیس دولت مستعفی یمن، پس از حمله شب گذشته انصارالله مدعی شد که حوثی‌ها تمایلی به برقراری صلح در یمن ندارند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «اسپوتنیک عربی»، عبدربه منصور هادی، رئیس دولت مستعفی یمن، در گفت‌وگوی تلفنی با «عادل القمیری»، بازرس کل نیروهای مسلح تحت امر خود، درباره حمله اخیر جنبش انصارالله به اردوگاه آموزشی نظامیان در استان مأرب واقع در شمال شرقی یمن مدعی شد که اقدامات حوثی‌ها نشانه عدم تمایل آنها برای تحقق صلح در این کشور است.
 
نیروهای یمنی روز شنبه دو اردوگاه آموزشی «الاستقبال» و «النصر» در نزدیکی کوه‌های الفرضه شهرستان نهم (شمال شرق استان صنعاء) واقع در شمال شهر مأرب (شرق یمن) را هدف حملات موشک‌های بالستیک و پهپادهای خود قرار دادند.
 
بر اساس این گزارش، در این عملیات مشترک، 90 نفر از شبه‌نظامیان طرفدار منصور هادی از پای درآمده و بیش از 130 نفر هم زخمی شدند. گفته می‌شود اکثر تلفات جزء نیروهای لشگر چهارم گارد ریاستی وابسته به نیروهای دولت مستعفی هستند.
 
به گفته شبکه سعودی «الاخباریه»، یک منبع نظامی وابسته به دولت مستعفی گفت: این حمله که تلفات بی‌شماری بر جای گذاشت، به واسطه پهپادها و موشک‌ها انجام گرفت.

انتهای پیام
captcha