اصناف مختلف چهارمحال و بختیاری با احکام شغلی آشنا می‌شوند
کد خبر: 3873107
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

اصناف مختلف چهارمحال و بختیاری با احکام شغلی آشنا می‌شوند

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح تبلیغ صنفی در این استان با همکاری مجموعه‌های مردمی خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، اول بهمن‌ماه از اجرای طرح تبلیغ صنفی در این استان با همکاری مجموعه‌های مردمی خبر داد و گفت: در عصر حاضر با دسترسی به امکانات مختلف، متأسفانه اکثر مردم از احکام مربوط به شغل و حرفه خود آگاهی ندارند و این فرصت‌ها، ظرفیت مناسبی است تا بتوان به بهترین شکل این احکام را آموزش داد. این اداره‌کل آمادگی‌ برگزاری چنین دوره‌هایی را در همه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها دارد؛ تنها شرط انجام شیوه تبلیغ صنفی، اعلام آمادگی مجموعه‌های مردمی مراکز شهرستانی به‌منظور هماهنگی مخاطبان در اصناف به‌شیوه تفکیکی اصناف است.
وی با اشاره به برگزاری سومین دوره آموزش احکام اصناف در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان با حضور اصناف مختلف، به‌ویژه صنف آرایشگران، پوشاک و لوازم خانگی، اظهار کرد: سعی و تلاش این اداره‌کل بر این بوده تا در حد توان، با همکاری و مشارکت نهادهای دست‌اندرکار بتواند احکام کسب و کار را برای آحاد مردم تبیین و تشریح کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: دوره آموزش احکام در شهرستان فارسان با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان و آقایان مشغول در مشاغل مختلف به مدت سه ساعت و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد‌تقی محمدی، مسئول بخش پاسخ‌گویی به احکام حرم حضرت معصومه(س)، برگزار شد.
طاهری ادامه داد: مشابه این دوره آموزشی در شهرستان لردگان هم برگزار شد و احکام مختلف برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی بیان و تشریح شد و به سؤالات حاضران پاسخ داده شد.
وی در پایان گفت: مجموعه‌های مردمی اداره‌کل تبلیغات اسلامی شامل روحانیون مستقر، ائمه جماعت مساجد، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، هیئت‌های مذهبی، مداحان و جمعیت بانوان فرهیخته است.
حسین ضامنی
انتهای پیام
captcha