توسعه آموزش حفظ قرآن کریم در روستای جاغرق
کد خبر: 3873215
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

توسعه آموزش حفظ قرآن کریم در روستای جاغرق

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه علوم قرآن و عترت حنیف، در روستای جاغرق اقدام به آموزش حفظ قرآن کریم کرده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

به گزارش ایکنا؛ جاغَرْق روستایی ییلاقی در دهستان جاغرق بخش طرقبه شهرستان بینالود استان خراسان رضوی ایران است. این روستا یکی از روستاهای محروم است که مؤسسه قرآنی حنیف در آن واقع شده و سال‌هاست که در امر آموزش قرآن و ترویج فرهنگ کلام‌الله در این روستا فعالیت می‌کند.
مؤسسه قرآنی حنیف در راستای آموزش حفظ قرآن و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حفاظ، با برپایی کلاس‌های رایگان، عزم ملی برای تحقق این مسئله ایجاد کرده است.

این دوره آموزشی که از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده تا اردیبهشت‌ماه سال آینده برای علاقه‌مندان در همه مقاطع سنی برگزار می‌شود.
در کلاس آموزش حفظ قرآن کریم، سه جزء نخست قرآن کریم همراه با مفاهیم از سوی مرضیه پرهیزی، مربی قرآن کریم و حافظ قرآن کریم ارائه می‌شود.
این دوره آموزشی روزهای پنجشنبه از ساعت 10 با اهداء جوایز به رتبه‌های برتر در مکان مدرسه علمیه کوثر النبی به نشانی طرقبه، جاغرق، خیابان انقلاب برپا می‌شود. در پایان این دوره مدرک معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha