جزئیات بیشتر از رقابت انتخابی رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3873220
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

جزئیات بیشتر از رقابت انتخابی رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ رقابت انتخابی برای معرفی نماینده ایران در رشته قرائت ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن دهم بهمن‌ماه با حضور برگزیدگان پنج دوره اخیر مسابقات سراسری قرآن کشور برگزار می‌شود.

آخرین جزئیات از رقابت انتخابی رشته ترتیل در مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا؛ پس از اینکه مسئولان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن از اضافه شدن رشته ترتیل به سی‌‌وهفتمین دوره خبر دادند که بحث‌ بر سر نماینده ایران در این رشته به وجود آمد.

در نهایت برگزارکنندگان مسابقات به این تصمیم رسیدند که برای معرفی نماینده ایران، یک رقابت انتخابی برگزار کنند و مقرر شد تا از حائزان رتبه ممتاز سه دوره اخیر مسابقات سراسری قرآن دعوت شود.

اما امروز رئیس بنیاد مسابقات قرآن ایران از اضافه شدن برگزیدگان دو دوره قبل‌تر به این رقابت انتخابی خبر داد و گفت: تا قبل از این تصمیم گرفته شده بود تا حائزان رتبه ممتاز ادوار چهل، چهل‌ویک و چهل‌ودو برای رقابت انتخابی دعوت شوند. با توجه به اینکه از دوره سی‌وهشتم به بعد، نتایج مسابقات به صورت کیفی و نه رده‌‌بندی اول تا سوم اعلام شده بود، مقرر شد تا حائزان رتبه ممتاز رشته قرائت ترتیل دوره‌های سی‌وهشتم و سی‌ونهم مسابقات سراسری قرآن نیز برای آزمون انتخابی دعوت شوند.

بر اساس گزارش ایکنا، افرادی که در دو دوره سی‌وهشتم و سی‌ونهم مسابقات سراسری قرآن، حائز رتبه ممتاز شده‌اند «سیدرضا حسینی»، «احسان محمدی» و «محمدجواد نصیری» هستند که احسان محمدی با توجه به دریافت رتبه در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، قبلاً جزء فهرست اعلامی بوده است.

یادآور می‌شود، رقابت انتخابی پنجشنبه، دهم بهمن‌ماه، در دو نوبت برگزار می‌شود و طی آن هر کدام از شرکت‌کنندگان دو تلاوت کوتاه و بلند، یکی در محل سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگری در قالب یک محفل انس با قرآن، به میزبانی آستان امامزاده حسن(ع) تهران خواهند داشت.

برای مشاهده شرکت‌کنندگان در این رقابت انتخابی اینجا کلیک شود.

انتهای پیام
captcha