«احسان محمدی»؛ نماینده ایران در رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3875300
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷

«احسان محمدی»؛ نماینده ایران در رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ پس از پایان یافتن آزمون انتخابی رشته ترتیل برای معرفی نماینده کشورمان در سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، احسان محمدی از خراسان رضوی به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات انتخاب شد.

«احسان محمدی» نماینده ایران در رشته ترتیل مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا؛ آزمون انتخابی برای معرفی نماینده کشورمان در رشته ترتیل سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از صبح روز پنجشنبه، ۱۰ بهمن‌ماه آغاز و در دو نوبت صبح و عصر ادامه یافت. و در نهایت احسان محمدی، با بیشترین امتیاز از سوی هیئت داوران به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات معرفی شد.

در این آزمون ۱۱ شرکت‌کننده که حائز رتبه ممتاز رشته ترتیل در پنج دوره اخیر مسابقات سراسری قرآن کریم شده‌ بودند، حضور داشتند که به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رقابت نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد. در این نوبت هر کدام از شرکت‌کنندگان به تلاوت ۱۵ سطر از قرآن پرداختند. در نوبت عصر نیز که بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امام‌زاده حسن(ع) برگزار شد هر کدام ار شرکت‌کنندگان ۲۲ سطر از قرآن را تلاوت کردند.

محمدمهدی بیگی از تهران، علی قنبری از تهران، حسام قانعی از فارس، فؤاد مولودی از کردستان، حجت‌الاسلام امین صیدی از کرمانشاه، مهدی کشاورز از فارس، احسان محمدی از خراسان رضوی، بهزاد صادق‌زاده از اردبیل، محمدجواد جاوری از تهران، محمدجواد نصیری از اصفهان و سیدرضا حسینی از زنجان ۱۱ شرکت‎کننده حاضر در این رقابت بودند که در نهایت احسان محمدی بیشترین امتیاز را برای حضور در مسابقات بین‌المللی کسب کرد.

همچنین داوری این آزمون را هشت نفر از داوران کشوری و بین‌المللی کشورمان شامل محمدرضا پورزرگری و عباس امام‌جمعه در رشته تجوید، رحیم خاکی و امین پویا در رشته صوت، محسن یاراحمدی و صالح اطهری‌فرد در رشته لحن و حمیدرضا مستفید و حسین اخوان‌اقدم در رشته وقف و ابتدا را بر عهده داشتند.

یادآور می‌شود امسال برای اولین‌بار تصمیم گرفته شد تا رشته ترتیل به سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اضافه شود، با توجه به این موضوع، انتخاب نماینده کشورمان در این رشته مستلزم برگزاری آزمون از برگزیدگان این رشته در پنج سال اخیر مسابقات سراسری قرآن کریم بود.

سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران فروردین ماه سال آینده در شهر مشهد در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۲۱:۰۲
0
1
ان شاالله که موفق باشند ولی واقعا مرتل های قوی تر از ایشون هم بودند تو این جمع مذکور.در هر صورت ان شاالله که واقعا به حق اول شده باشند...
captcha