زخمی‌شدن دختر خردسال یمنی در حمله سعودی‌ها
کد خبر: 3873279
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

زخمی‌شدن دختر خردسال یمنی در حمله سعودی‌ها

گروه بین‌الملل ــ حمله هوایی سعودی‌ها به چند استان در شمال و غرب یمن، به زخمی‌شدن سه غیرنظامی که یکی از آنان دختری خردسال است، منجر شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه خبری «العالم»، جنگنده‌های عربستان سعودی ضمن نقض آتش‌بس در استان «الحدیده» در غرب یمن، با حمله به استان صعده در شمال این کشور، سه غیرنظامی را زخمی کردند.

یک منبع امنیتی خبر داد که به دنبال حمله جنگنده‌های سعودی به چند روستا از جمله شهرستان مرزی «شدا» در استان صعده، واقع در شمال یمن، دو نفر زخمی شدند.

این منبع توضیح داد: حمله موشکی و توپخانه‌ای سعودی‌ها به شهرستان مرزی «رازح» در استان صعده منجر به مجروح شدن دختری خردسال شد که طبق گزارش‌ها حال وی وخیم است.

پیش از این، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در گزارشی اعلام کرد که از زمان ورود ائتلاف سعودی به یمن 6 هزار و 700 کودک در این کشور کشته یا مجروح شده‌اند. در این گزارش همچنین آمده بود که حدود 358 هزار کودک یمنی از سو‌ء تغدیه رنج می‌برند.

این منبع همچنین گفت که نیروی هوایی متجاوزان سعودی، چهار بار شهرستان «ظاهر» را هدف حمله هوایی قرار دادند. شهرستان مرزی «منبه» نیز هدف حمله توپخانه‌ای این نیروها قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha