اجرای 1200 برنامه ویژه ایام‌الله دهه‌فجر در البرز
کد خبر: 3873493
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

اجرای 1200 برنامه ویژه ایام‌الله دهه‌فجر در البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر 1200 برنامه در استان اجرایی می‌شود و 250 مبلغ نیز فعالیت‌های تبلیغی را در این ایام برعهده دارند.

اجرای 1200 برنامه ویژه ایام‌الله دهه‌فجر در البرز

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق ، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: همزمان با فرارسیدن دهه فجر 1200 برنامه در استان اجرایی می‌شود که 450 برنامه آن به مناطق روستایی اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه دهه فجر امسال تفاوت‌هایی با سال گذشته دارد، ابراز کرد: امسال شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی دیگری به برنامه‌های دهه فجر خواهد داد و 80 مراسم گرامی‌داشت در 40 مسجد شاخص استان برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه در این ایام 250 مبلغ به مساجد، هیئت‎ها و حسینیه‌ها اعزام می‌شوند، بیان کرد: از ظرفیت 60 روحانی مستقر نیز در دهه فجر استفاده خواهد شد.
این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه، گفت: برنامه‌های امسال با محور مقاومت و تقویت سبک زندگی فاطمی به اجرا درخواهد آمد و نسل‌های مختلف را دربرمی‌گیرد.
ولایی‌برحق، برگزاری نشست تبیینی توسط ائمه جماعت، برگزاری محافل طلیعه نور، برگزاری نمایشگاه قرآن با رویکرد قرآن و انقلاب اسلامی و برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم را از برنامه‌های مهم دهه فجر برشمرد.
این مسئول بیان کرد: همه برنامه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر با محوریت دشمن‌شناسی، بصیرت‌افزایی و استکبارستیزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha