لزوم آشنایی مردم با پشتوانه‌های فكری انقلاب
کد خبر: 3873529
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

لزوم آشنایی مردم با پشتوانه‌های فكری انقلاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ كارشناس مركز بنياد فرهنگی انديشه‌های امام و رهبری گفت: يقين داريم كه ایجاد انقلاب اسلامی در كشور يک حادثه نیست، لذا بايد پشتوانه‌های فكری انقلاب برای مردم شناخته شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ كارگاه «آشنايی با منظومه فكری مقام معظم رهبری»، دوم بهمن‌ماه در سالن انديشه دانشگاه آزاد اسلامی كاشان برگزار شد.
طاهری، كارشناس مركز بنياد فرهنگی انديشه‌های امام و رهبری در اين کارگاه آموزشی با بيان اينكه انقلاب اسلامی ايران آغازگر عصری جديد در تاريخ بشريت است، گفت: متأسفانه از لحاظ ارائه مبانی فكری در رابطه با نظام و انقلاب از ضعيف‌ترين و كم‌كارترين انقلاب‌ها در اين زمينه هستيم.
وی اظهار کرد: يقين داريم كه ایجاد انقلاب اسلامی در كشور يک حادثه نیست، لذا بايد پشتوانه‌های فكری انقلاب برای مردم شناخته شود.
طاهری در ادامه، تبيين سازگاری و هماهنگی جوشش انقلابی با نظم سياسی و اجتماعی، فرايند تدريجی و گام به گام نهضت مبارزاتی جهت رسيدن به تمدن نوين اسلامی را از ويژگی‌های نظريه نظام انقلابی دانست و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی و در معماری فردای ايران اسلامی، ايران بايد قوی‌تر و پيشرفته‌تر و در صحنه بين‌الملل كنشگری جدی داشته باشد.
سیداصغر خادم
انتهای پیام
captcha