فعالیت روحانیون طرح امین در 17 منطقه تهران
کد خبر: 3873536
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

فعالیت روحانیون طرح امین در 17 منطقه تهران

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۱۷ منطقه از شهرستان‌های استان تهران از حضور روحانیون طرح امین بهره می‌برند که در برخی مناطق از این ظرفیت‌ها استفاده شده و امید است در آینده دیگر مناطق استان نیز از این توانمندی‌ها بهره برند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیدمجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برخورداری از توانمندی‌های روحانیون طرح امین به‌عنوان بازوهای یاری‌رسان به آموزش و پرورش در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی را یک فصرت کم‌نظیر دانست.
وی گفت: طرح امین به‌عنوان یکی از طرح‌های موفق در حوزه همکاری‌ها است که با  توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز توانسته جایگاه مقبولی را بین مدیران مدارس کسب کند.
دبیر کمیته ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، افزود: با توجه به برنامه‌های تخصصی حوزه‌های علمیه در امور قرآن، عترت و نماز استفاده از ظرفیت آنان در برنامه‌هایی چون آموزش احکام، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و دیگر فعالیت‌های دینی و پرورشی مورد تأکید است.
هاشمی یادآور شد: ۱۷ منطقه از شهرستان‌های استان تهران از حضور روحانیون طرح امین بهره می‌برند که در برخی مناطق از این ظرفیت‌ها استفاده شده و امید است در آینده دیگر مناطق استان نیز از این توانمندی‌ها بهره برند.
اکبر پوستچیان
انتهای پیام
captcha