دوره­‌های مهارت‌افزایی ترنم اندیشه برگزار می‌شود
کد خبر: 3873556
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

دوره­‌های مهارت‌افزایی ترنم اندیشه برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ دوره­‌های مهارت‌افزایی ترنم اندیشه(اندیشه‌ورزی پیرامون مباحث انقلاب اسلامی) در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران برگزار می‌شود. 

دوره­‌های مهارت‌افزایی ترنم اندیشه برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، اداره مطالعات سیاسی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه با همکاری مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران، دوره‌های حضوری ترنم اندیشه با رویکرد اندیشه‌ورزی پیرامون مباحث انقلاب اسلامی ویژه خواهران طلبه را برگزار می‌کند.
دوره‌های آموزشی مهارتی ترنم اندیشه با رویکرد روشی و نظری، به صورت ۱۵۶ ساعت (۷۸ جلسه) و هفت دوره حضوری در استان قم و به صورت مجازی و غیرحضوری در سایر استان‌ها برگزار خواهد شد که با جمع ساعت‌های کارگاه، ساعات دوره بیش از ۲۰۰ ساعت خواهد رسید.
دوره‌های حضوری در استان قم به صورت پنجشنبه‌ها ساعت ۸ تا ۱۲ (۲ جلسه، ۴ ساعت) برگزار می­‌شود. برای هر ۴ ساعت آموزشی ۲ ساعت کارگاه و نیز ۲ ساعت مباحثه در نظر گرفته شده است که موظفی شرکت­‌کنندگان است.
به جهت بهره‌‌وری و کاربردی بودن دوره، متربیان هر دوره موظف به مباحثه و شرکت در کارگاه پژوهشگری و کنشگری اجتماعی سیاسی هستند و برای آن‌ها روش‌­های تحقیق و مسائل پیرامون محور دوره تشریح خواهد شد تا در آن محور به فعالیت بپردازند و ارزیابی دوره را با موفقیت سپری کنند.
انتهای پیام
captcha