وزیر خارجه عربستان هک تلفن رئیس آمازون را رد کرد
کد خبر: 3873606
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

وزیر خارجه عربستان هک تلفن رئیس آمازون را رد کرد

گروه بین‌الملل ــ «فیصل بن فرحان آل سعود» وزیر خارجه عربستان، ادعای هک تلفن رئیس آمازون به دستور بن سلمان را مضحک توصیف کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رویترز، فیصل بن فرحان می‌گوید این سخنان که تلفن همراه «جف بیزوس» بنیان‌گذار شرکت آمازون از طریق پیامی که محمد بن سلمان ولی‌عهد سعودی شخصاً برای او ارسال کرده و از این طریق تلفن همراه بیزوس هک شده، «مضحک» است.

بن فرحان در مصاحبه‌ای در اجلاس داووس سوئیس گفت: فکر می‌کنم مضحک، صفت دقیقی برای این ادعا است. این که شاهزاده بن‌سلمان تلفن بیزوس را هک کرده باشد، کاملاً احمقانه است.

اولین بار روزنامه گاردین درباره دست داشتن شخص محمد بن سلمان، ولی‌عهد عربستان سعودی در ماجرای هک کردن تلفن همراه بیزوس، بنیان‌گذار شرکت آمازون و مالک روزنامه واشنگتن پست، گزارشی منتشر کرد.

پیشتر هم سفارت عربستان در واشنگتن به این اخبار واکنش نشان داده و اعلام کرده بود که این خبرها درست نیست. سفارت سعودی در بیانیه‌ای اعلام کرد: گزارش‌های رسانه‌ای اخیر که می‌گوید، پادشاهی عربستان در پشت هک کردن تلفن آقای جف بزوس قرار دارد، گزارش‌هایی چرند و مزخرف است. ما خواهان تحقیق درباره این ادعاها هستیم تا همه حقایق روشن شود. 
 
انتهای پیام
captcha