صفحه کارگردان پویانمایی‌های ضد آمریکایی مسدود شد
کد خبر: 3873956
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
برای هشتمین‌بار در اینستاگرام؛

صفحه کارگردان پویانمایی‌های ضد آمریکایی مسدود شد

کانون خبرنگاران نبأ ️ــ اینستاگرام برای هشتمین‌بار پیج فرهاد عظیما، کارگردان انیمیشن‌های نبرد خلیج فارس و راشل‌کوری را با ۱۲۰ هزار دنبال‌کننده مسدود کرد.

اینستاگرام برای هشتمین‌بار پیج فرهاد عظیما، کارگردان انیمیشن‌های نبرد خلیج فارس 1 و 2 و راشل‌کوری را با ۱۲۰ هزار دنبال‌کننده مسدود کرد!

این انیمیشن‌ها نابودی اسرائیل را نمایش می‌دهد که با واکنش‌هایی در قلب اسرائیل نیز همراه بوده است.

اینستاگرام پیش از این اکانت گروه انیمیشن ضد صهیونیستی فاطمه زهرا(س) را به دلیل پخش قسمت‌هایی از انیمیشن «خلیج فارس 2» که در آن به حضور سردار قاسم سلیمانی در یک ناو جنگی پرداخته شده، حذف کرده است.

انیمیشن سینمایی قاسم سلیمانی در جشنواره فجر

فرهاد عظیما، پیش این اعلام کرده بود که این انیمیشن که در آن قدرت سلاح‌های ایرانی و البته مدیریت حاج قاسم سلیمانی به تصویر کشیده می‌شود؛ راهی جشنواره فجر شده است.

در این فیلم در مورد امدادهای غیبی به نیروهای خودی و جنگ نابرابر بین این دو گروه صحبت می‌شود. زمان این انیمیشن حدود ۷۰ دقیقه است و قسمت اعظم آن با بودجه شخصی ساخته شده است.

پویانمایی «خلیج فارس ۱»، دیگر اثر فرهاد عظیما نیز  داستان جنگ بین جنگنده‌های ایران و عربستان بود که در برهه‌ای از جنگ اتفاق افتاد و جنگنده‌های ایگل عربستان توسط یک خلبان آمریکایی رهبری می‌شد و متأسفانه دو تن از خلبان‌های ما در آن ماجرا به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha