تولید مستندهایی از نخبگان پزشکی در شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3874006
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

تولید مستندهایی از نخبگان پزشکی در شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با ناصر سیم‌فروش،‌ فعال قرآنی و متخصص جراح کلیه بر تولید مستندهایی از نخبگان جامعه پزشکی تأکید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه مشترک جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با ناصر سیم‌فروش، فعال قرآنی و متخصص جراح کلیه، با حضور حسینی، رئیس مرکز بهداشت و درمان رسانه ملی و رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در محل ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این دیدار، شیخ‌اکبری با ابراز خرسندی به جهت دیدار با سیم‌فروش گفت: حضور دکتر سیم‌فروش برای ما مایه افتخار است و ایشان قابل احترام و تکریم در حوزه‌های پزشکی و فعالیت‌های قرآنی هستند و تأثیرگذار نیز بوده‌اند.

مـدیر شبکه قرآن و معارف سیما جاری و ساری شدن مفاهیم قرآن و اهل بیت(ع) در زندگی روزمره مردم را از مهمترین اهداف این شبکه برشمرد و عنوان کرد: مباحث قرآنی و معارفی باید به درستی برای مردم تبیین شود.

همچنین، دبیر شـورای معارف سیما پیشنهاد تولید و ساخت مستند و کلیپ‌های کوتاه با محوریت نخبگان پزشکی و نیز میان‌برنامه‌های کوتاه از مباحث ارزشمند دکتر سیم‌فروش را در این جلسه مطرح کرد.

در ادامه این جلسه، رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران با بیان اینکه سیم‌فروش سرآمد قرآنیان در بین فعالان و نخبگان جامعه پزشکی به شمار می‌رود، گفت: نقش جامعه پزشکی در محرومیت‌زدایی چشمگیر است.

برگزاری هفتمین همایش سراسری قرآن، عترت و سلامت در گام دوم انقلاب در اراک و برگزاری محفل قرآنی جامعه پزشکی در ایام دهه فجر در منزل حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان خمین از دیگر مواردی بود که رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha