اجرای نیت موقوفات فاطمی در طرقبه شاندیز
کد خبر: 3874311
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

اجرای نیت موقوفات فاطمی در طرقبه شاندیز

کانون خبرنگاران نبأ ــ با هدف ترویج و نشر فرهنگ «فاطمی» موقوفات با نیت حضرت زهرا(س) همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان طرقبه شاندیز اجرای نیت می‌شوند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، 10 موقوفه با نیت عزاداری و روضه‌خوانی در سطح شهرستان طرقبه شاندیز به ارزش بیش از 50  میلیون ریال اجرای نیت می‌شوند.
این موقوفه‌ها شامل چهار موقوفه در شهر طرقبه، دو موقوفه در روستای دهبار، یک موقوفه در روستای مغان، یک موقوفه در جاغرق، یک موقوفه در روستای مایان طرقبه و یک موقوفه در روستای ابرده شاندیز با نیت عزاداری دهه فاطمیه، روضه‌خوانی، مداحی و اطعام عزاداران فاطمی است.
موقوفات حاج صفرعلی و حسینیه علیا طرقبه با نیت روضه‌خوانی دهه فاطمیه در محل حسینیه سفلی طرقبه و موقوفات کربلایی حسین و بی بی ناز با نیت روضه‌خوانی در حسینیه علیا طرقبه نیز اجرای نیت می‌شود.
همچنین موقوفات ملاحسین کربلایی رمضان و محمد الوندی در روستای دهبار، موقوفه حاج بابا ضمیری در روستای مایان، موقوقه بانوعزت در روستای اسلامرود مغان، موقوفه حاج محمدجاغرقی در طرقبه و موقوفه علی‌اکبر تیرانداز در روستای ابرده شاندیز نیز اجرای نیت می‌شوند.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha