30 بهمن‌؛ آخرین فرصت ارائه طرح‌های نوآورانه به کمیته مؤسسات نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3874787
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
شیخ ویسی خبر داد:

30 بهمن‌؛ آخرین فرصت ارائه طرح‌های نوآورانه به کمیته مؤسسات نمایشگاه قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن طی فراخوانی از تمامی نهادها و سازمان‏‌های دولتی و عمومی دعوت کرد تا با در نظر گرفتن شرایط، نسبت به ارائه طر‌ح‏‌ها و ایده‏‌های نوآورانه و خلاقانه تا 30 بهمن‌ماه به سامانه نمایشگاه به نشانی www.iqfa.ir اقدام کنند.

‌حمیدرضا شیخ‌ ‏ویسی، مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: بیست و هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در اردیبهشت‌ماه سال 1399 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‏‌شود و از هم‌‏اکنون با تشکیل ستاد و کمیته‏‌های مختلف، عملیات برنامه‏‌ریزی و اجرایی نمایشگاه آغاز شده است.

وی افزود: در همین راستا مسئولان کمیته نهادها و مؤسسات طی دیدارهایی با مدیران دستگاه‏‌ها و نهادهای مختلف قرآنی و فرهنگی کشور، شرایط حضور و ویژگی‏‌های این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن را در میان گذاشته و نسبت به ارائه گزارش ارزیابی فعالیت‏‌های سال قبل و نیز شرایط پیش‏رو رایزنی‌‏های لازم را انجام می‏‌دهند.

شیخ ‏‌ویسی تصریح کرد: ارائه‌دهندگان طرح از طرف دستگاه‌‏ها در احراز شرایط عمومی باید معرفی‌نامه رسمی از سازمان و دستگاه مربوطه داشته باشند و همینطور در بخش مربوط به شاخص‌‏های اجرایی باید سابقه فعالیت در نمایشگاه قرآن كریم یا سایر نمایشگاه‌های مرتبط، برخورداری از كادر مدیریتی و اجرایی مجرب و نیز تعهد لازم جهت اجرای دکور خودساز (اجرای دکور با رعایت استانداردهای اعلامی الزامیست) را قبول داشته باشند.

مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم در ادامه با اشاره به شاخص‌های محتوایی طرح‌ها، اظهار کرد: داشتن ایده نوآورانه و خلاقانه با در نظر گرفتن ارائه خدمات به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه، از مهمترین ملاک‏‌های حمایت از طرح‌‏های ارسالی به‌شمار می‌‏رود که ویژگی‌های چندگانه‏‌ای را باید داشته باشد.

وی در تشریح این ویژگی‏‌ها، گفت: محوریت موضوع قرآن و عترت در ارائه تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها، متناسب بودن طرح در راستای اهداف، سیاست‏‌ها و شعار نمایشگاه، خلاقیت، جذابیت و قالب‏‌های نو در ارائه برنامه‌ها، تأكید بر فهم و معارف قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) و در نهایت توجه به الکترونیکی کردن فعالیت‏‌ها و ارائه محتوا در بستر فضای مجازی، از ملاک‏‌های مهم برای ارزیابی طرح‌‏ها در شورای طرح و برنامه نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن است.

شیخ ‏‌ویسی درباره نحوه ثبت‏‌نام و ارسال طرح‏‌ها به کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن، تصریح کرد: علاقه‏‌مندان و نمایندگان مؤسسات و دستگاه‏‌ها می‏‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iqfa.irحداکثر تا 30 بهمن‌ماه طرح‏‌های توجیهی خود را بارگذاری کنند.

مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن افزود: پس از بررسی طرح‏‌ها توسط مدیریت کمیته نهادها و مؤسسات و تصویب آن در شورای طرح و برنامه نمایشگاه، از دستگاه‌‏ها و نهادهای برگزیده جهت حضور و اجرای برنامه در نمایشگاه دعوت می‌شود. 

انتهای پیام
captcha