تجمیع مراسم تجلیل از خادمان قرآن سال‌های‌ 98 و 99/ برگزاری سالانه مراسم از سال 1400
کد خبر: 3874910
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
فقهی‌زاده خبر داد:

تجمیع مراسم تجلیل از خادمان قرآن سال‌های‌ 98 و 99/ برگزاری سالانه مراسم از سال 1400

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تجمیع مراسم تجلیل از خادمان قرآن سال‌های‌ 98 و 99 خبر داد و گفت: برگزاری این مراسم از سال 1400 به شیوه قبلی برگزار می‌‌شود.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با تصمیمات اتخاذ شده در مورد مراسم تجلیل از خادمان قرآن اظهار کرد: طی تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ شده، بنا بر این شد که مراسم تجلیل از خادمان قرآن سال 98 همراه با مراسم تجلیل از خادمان جدید قرآن در سال 99 به صورت تجمیعی برگزار شود.
فقهی‌زاده با بیان اینکه تصمیم در مورد برگزاری این مراسم به صورت دوسالانه در سال‌های بعد اتخاذ نشده و این مورد به نتیجه‌ای نرسید، تصریح کرد: در این زمینه قصد ما همچنان برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم به صورت سالانه است.
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: البته تنها مراسم تجلیل از خادمان قرآن سال 98 همراه با مراسم خادمان قرآن جدید در سال 99 برگزار می‌شود؛ چراکه برگزاری مراسم سال 98 با حضور رئیس‌جمهور امکان‌پذیر نشد و به امید اینکه شرایط لازم برای حضور ایشان در مراسم تجلیل از خادمان قرآن در سال 99 فراهم شود، این برنامه را با مراسم سال 99 تجمیع کردیم، ولی برگزاری مراسم از سال 1400 به شیوه قبلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha